Şikayet Depo İstanbul şikayet eşya depolama şikayetleri ile tarafımıza iletilen eşya depolama şikayet hattı ve şikayetvar itirazlarınız değerlendirilir. DepoİstanbulComTr sitemiz üzerinden aldığınız hizmetler ile alakalı şikayetlerinizi bize iletin. Memnuniyetsizlik durumlarında olası kaza, zarar, maddi ve manevi durumlarda; her şart ve koşul altında müşterilerimizin yanındayız. Müşterilerimizin yararına, fayda verecek tüm tavsiye, öneri ve şikayetleri hemen dikkate almaktayız. Bizim için müşteri memnuniyeti maddi kazançtan önce gelir.
Depo İstanbul Şikayet
Depo İstanbul şikayet durumlarınızı tarafımıza aşağıdaki yorum bölümünden iletebilirsiniz. Yorum şikayetleriniz web sitemiz üzerinden yayınlanır. Hem sizin hem de diğer müşterilerimize fikir sunar. Bizler verdiğimiz hizmetlerin arkasında duran, nakliye ekibi ve ekipmanlarına güvenen müşteriyi de memnun eden bir şirketiz. Bundan ötürü Depo İstanbul Eşya Depolama AŞ şirketimiz şikayetleri olumlu yönde sonuca bağlar. Tek bir müşterimizin mağdur olmasını istemeyiz.
Depo İstanbul Eşya Depolama Şikayet Hattı
Depo İstanbul Eşya Depolama Şikayet Hattı telefon numaraları 444 30 36 ve 0533 658 88 82 (WhatsApp) hattı üzerinden ulaşım sağlayabilirsiniz. Şikayetlerinizi müşteri hizmetleri danışmanınıza veya Şikayet hattı sekreterine ayrıntıları ile iletebilirsiniz. Şikayetlerinizi bize memnuniyetinizi dostlarınıza paylaşın. Şirketimiz şikayetlerinizi aynı gün içerisinde ivedilikle çözüme kavuşturmaktadır.
Depoİstanbul Depolama Şikayetleri
Depoİstanbul depolama şikayetleri ile alakalı bu güne kadar çözümlenmemiş bir şikayet almamıştır. Şehir içi taşıma ve Şehirler arası nakliyat hizmetlerinde eşyaların depoya taşınması aşamalarında her türlü tedbir tarafımızca alınmaktadır. Tüm tedbir ve önlemlere rağmen elde olan veya elde olmayan nedenlerden ötürü olası zararlara karşın eşya depolama sigortası ile eşyalarınızı teminat altına almaktayız. Olası kaza, zarar durumlarında depolama sigortası ile zararlarınız tanzim edilmektedir.
Depo İstanbul Şikayetvar Mı?
Depo İstanbul şikayetvar şikayetleri tarafımıza ulaşmış ve %100 oranında tamamı çözüme kavuşturulmuştur. Eşya depolama hizmeti alırken, eşyalar taşınırken nakliye ekibi, kamyonu ve personeli tedbirlidir. Eşyaların yüksek katlara taşınması için asansörlü nakliyat aracı kullanılmaktadır. Ayrıca depoya saklanacak bütün eşyalar tek tek ambalaj ve paketleme yapılarak depoya kaldırılmaktadır. Normal şartlarda her hangi bir zarar ziyan olması söz konusu değildir. Yine de yangın, deprem, sel, elektrik arızaları gibi bir çok nedenden oluşabilecek zararlara karşın eşyalarınız sigortalı depolama hizmetimiz kapsamında ücretsiz olarak sigortalanmaktadır.
Sıkça Sorulan Sorular
Depolama Şirketi Eşyama Zarar Geldi Şimdi Ne Yapacağım?
Depolama şirketi eşyanıza zarar verdi ise bunu kanıtlamalısınız. Elinizdeki kanıtlar ile tüketici hakem heyetine şikayette sonanabilirsiniz. Veya maddi manevi dava etme hakkınız bulunmaktadır.
Eşya Depolama Şirketleri Nereye Şikayet Edilir?
Eşya depolama şirketleri Şirket müdüriyetlerine, şirket sahiplerine, web sayfalarına veya haritalarına şikayet edilebilir. Şikayet çözümlenmiyor ise bağlı bulundukları oda, dernek, vakıf, tüketici heyetlerine şikayet edilebilir.
Depoİstanbul Eşya Depolama Şikayetimiz Neden Yok?
Depoistanbul.com.tr şirketimiz üzerinden her hangi bir şikayetimiz yoktur.
Depo Şikayetleri Ne Zaman Çözüme Kavuşur?
Eşya depolama şikayetlerine çözüm en kısa sürede geliştiriyoruz. Biz aynı gün şikayetleri dikkate alıp, değerlendirip çözüme kavuşturuyoruz. Genelde 1 iş gününde depolama şikayetleriniz çözüme kavuşmuş olur.
Yorum Yap